نوشته شده توسط : حمیدم

دستگاه حکاکی و برش لیزری طلا چه قیمتی دارید

طلا فلزی گرانبهاست و از محبوب ترین فلزات در جهان به شمار می رود، فلزی است که قابلیت پرداخت کاری دارد و قابلیت انبساط آن بالاست. قابلیت هدایت گرما و الکتریسیته طلا کمتر از نقره و مس می باشد. فلر طلا به دلیل قیمت بالا، سختی، استحکام، خواص مصرفی و همچنین تغییر رنگ و کاهش نقطه ذوبش به صورت آلیاژ مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر، طلا شکننده ترین عنصر می باشد و بسیار سست می باشد. مس، نقره، نیکل و پالادیوم و فلز روی برای استحکام بیشتر طلا بیشتر به صورت آلیاژ در می آید. طلای سفید هم ترکیبی از طلا، نیکل، پالادیوم، نقره و روی است.

دستگاه برش و حکاکی لیزر طلاسازی  

با پیشرفت علم و تکنولوژی ،دستگاه های لیزر صنعتی پا به عرضه ی رقابت با روش سنتی گذاشته است. دستگاه لیزر طلا در خصوص تولید محصولات طلا و نقره پیشرفت چشمگیری داشته است. امروزه کارگاه های تولید جواهرات و زیورآلات از امکانات بی نظیر دستگاه های لیزر برش و حکاکی بهره مند می شوند. برش لیزری فرآیندی است که شامل استفاده از پرتو لیزر متمرکز برای برش طیف وسیعی از مواد و متریال به سطح بالایی از دقت و تکرارپذیری است.

دستگاه برش و حکاکی لیزر مخصوص طلا و جواهرات، می تواند بر روی سطح داخلی و خارجی، کلمات، اعداد یا نقوش را حکاکی لیزری نماید. همچنین  از دستگاه حک لیزر، می توان برای حکاکی لیزری بر روی نگین های عقیق و سنگ های گران قیمت نیز استفاده نمود. علاوه بر این موارد، از دستگاه برش و حکاکی لیزر می توان برای حکاکی طیف وسیعی از قطعات فلزی دیگر نیز استفاده نمود. فرایندهای برش لیزری نیز به طور معمول انرژی کمتری نسبت به تکنیک های برش سنتی مصرف می کنند و  راحتی استفاده از برش لیزر فایبر در صنعت طلا باعث استفاده مداوم آن و عدم بازگشت به روش سنتی  می شود.

با استفاده از روتاری امکان حکاکی لیزری انواع فلزات گران قیمت مانند طلا، نقره، تیتانیوم، پلاتین و سایر فلزات مدور  نظیر انگشتر ودستبند امکانپذیر می باشد. دستگاه های لیزر برش و حکاکی  طلا به مجموعه دستگاه هایی اطلاق می شود که وظیفه ی آن  انجام عملیات حک و برش روی طلا می باشد. حک لیزری طلا دارای دقت بسیار بالایی در حد میکرون می باشد . برش و حکاکی لیزری با دستگاه لیزر فایبر نیاز طلا سازان را بر طرف می نماید. حک لیزری داخل و خارج حلقه های نامزدی و حلقه های عروسی، النگو، دستبند، حک لیزری نگین انگشتر، حک  لیزری سنگ های گران قیمت، حک لیزری قطعات فلزی دیگر از جمله کاربردهای لیزر می باشد. حک  لیزری متن یا نقش، نام ، تاریخ، علامت تجاری، اثر انگشت، عکس، چهره، منظره، علامت T ، عدد 750 ، شماره سریال، آرم شرکت، بارکد، تصاویر گرافیکی با دستگاه لیزر حکاکی امکان پذیر است.

از دلایل تقاضای بالای دستگاه لیزر حکاکی طلا می توان به بار ورداری در حد بسیار ناچیز از سطح ورق طلا اشاره کرد. از توانایی های دستگاه لیزر می توان به قابلیت حک تصویر دلخواه بر روی ورق طلا و نقره اشاره کرد. دستگاه لیزر قابلیت حک تصویر با کیفیت بسیار را بر روی ورق طلا دارد.

 


:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیدم
چگونه کار خود را با دستگاه حکاکی لیزری CO2 آغاز کنیم؟
اگر شما نیز قصد دارید دستگاه حکاکی و برش لیزری CO2 را برای کسب وکار خود خریداری کنید و اطلاعاتی برای اینکار ندارید در این مقاله همراه ما باشید. اول از هر چیزی باید بدانید که قبل از خرید چه مواردی را مدنظر داشته باشید و کار خود را از چه موقعیتی آغاز کنید.
شناسایی مزایا و معایب دستگاه حکاکی و برش لیزری
تا جایی که می‌توانید قبل از خرید نهایی خود، مزایای دستگاه حکاکی و برش لیزری Co2 را بشناسید و اطلاعاتی در این مورد کسب نمایید. اینکه اطمینان حاصل کنید دستگاه لیزر  مناسبی را برای شرکت خود خریداری می کنید بسیار ارزشمند خواهد بود. هرچقدر دستگاه شما مزایای بیشتری در اختیارتان قرار دهد، تغییرات بیشتری را در شرکت خود شاهد خواهید بود. با کمک دستگاه حکاکی مناسب، اطمینان حاصل می کنید که تولید و بهره وری افزایش پیدا می کند و هزینه های صرف شده کاهش پیدا خواهد کرد.
ایا خرید دستگاه برش و حکاکی لیزری برای کسب وکار شما مقرون به صرفه است؟
موضوع دیگری که قبل از خرید دستگاه لیزر برش و حکاکی باید مدنظر داشته باشید این است که آیا می توانید یک دستگاه حکاکی و برش CO2 خریداری کنید؟ مشکلی که بیشتر صاحبان کسب وکارها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند این است که بیشتر انواع دستگاه های لیزری که با کیفیت هستند هزینه زیادی در پی خواهند داشت.به همین خاطر است که باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه حکاکی و برش لیزری شما مقرون به صرفه است و می توانید از پس خرید آن بر بیایید.
خواندن راهنمای کاربران:
موردی که بیشتر افراد دوست ندارند با آن روبرو شوند خواندن دفترچه راهنمای کاربران است. همه ما دوست داریم کار خود را به راحتی و با سرعت آغاز کنیم بدون اینکه تعویقی در آن وجود داشته باشد. با اینحال، زمانی که صحبت از دستگاه حکاکی لیزری Co2 به میان می آید، شما باید اطمینان حاصل کنید که همه کارگران و حتی خود شما اطلاعات کافی در مورد آن دارید و نحوه کاربرد دقیق آن را می دانید. این تنها روش برای اطمینان حاصل کردن از این است که دستگاه به درستی کار می کند و اسیب های موجود به حداقل می رسد. دفترچه راهنما می تواند برای شما بسیار مفید باشد پس آن را مطالعه کنید.
انواع مختلف موادی که مورد استفاده قرار می دهید را بشناسید:
زمانی که می خواهید ماشین لیزر را خریداری کنید باید اطمینان حاصل کنید که قادر است مواد مورد نیاز شما را پردازش کند. این موضوع شما را مطمئن می سازد که از مواد نادرست استفاده نمی کنید و به کارگران خود آسیبی وارد نخواهید کرد. همچنین در چنین شرایطی دستگاه نیز سالم می ماند.
شروع کار با دستگاه حکاکی لیزری آنقدرها که شما فکر می کنید اسان نیست. اول از هر کاری باید دستگاهی را خریداری کنید که برای شرکت شما بهترین است. در چنین شرایطی می توانید از تمامی مزایای دستگاه بهره مند شوید. همچنین باید تولید را در ذهن داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که کارگران به درستی از دستگاه استفاده می کنند.با کمک این راهنما می توانید دستگاهی را خریداری کنید که برای شما مزایای زیادی در پی دارد
 


:: برچسب‌ها: دستگاه حکاکی لیزری CO2 ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیدم

بزک نشدنی، سلسله گزارش های فساد پهلوی ها (1)

رویدادها و حوادثی که در گذر زمان رخ می دهد و پس از چندی به مسئله ای به نام «تاریخ» تبدیل می شود، اگر همراه با روشنگری وبازکاوی هوشمندانه نباشد، گردی به نام «تحریف» بر تارک تاریخ می نشاند که نه تاریخ که «شبح تاریخ» نام دارد و در واقع «دستکاری در تاریخ» و «قلب حقیقت به نفع واقعیت!» خواهد بود.
اگر چه فساد و تباهی رژیم پهلوی بر کسی پوشیده نیست اما سالهاست مخالفین مردم و نظام سعی در تحریف تاریخ و فراموشی حافظه تاریخی ملت به نفع خود را دارند.
در همین راستا مقام معظم رهبری در 17 دی 1393 فرمودند: «آنها می خواهند حقایق انقلاب تحریف بشود، به دست فراموشى سپرده بشود؛ پول خرج میکنند، کار دارند میکنند. کسى که آشنا باشد، آگاه باشد با دنیاى کتاب و مطبوعات و مقاله می بیند که دشمنان چه‌کار دارند می کنند؛ امروز اینها سعى می کنند چهره‌ى خاندان خبیث و منحوس پهلوى را - رژیم فاسد و وابسته و خبیث و ظالم که کشور ما را سالهاى متمادى به عقب انداختند و ملّت ایران را آن‌جور دچار مشکلات عظیم کردند - بَزک کنند، آرایش کنند امروز سعى مى‌شود [توسّط ]همان جبهه‌ى مقابل نظام اسلامى. پشتیبانها همان کسانى هستند که با اصل انقلاب مخالف بودند، با مردمى که انقلاب کردند مخالف بودند، با وفادارى این مردم به انقلاب بشدّت مخالفند. تا کنون موفّق نشدند؛ امید بسته بودند بلکه بتوانند نسل دوّم و سوّم انقلاب را روى‌گردان کنند، نتوانستند. نسل سوم انقلاب را نتوانستند از انقلاب روى گردان کنند.»
لذا رجا نیوز در سلسله گزارش هایی با عنوان «بزک نشدنی» ضمن بازخوانی اسناد فساد گسترده خاندان پهلوی و دربار شاهنشاهی در عرصه های مختلف، تنها بخشی از جنایات و مفاسد این رژیم در موضوعات مختلف از جمله فساد مالی، فساد جنسی، وادادگی به غرب، فساد های سیاسی درون حاکمیت، شرط بندی و قمار، اعتیاد و قاچاق مواد مخدر، تاثیر بهائیت بر رژیم پهلوی و نقش پر رنگ رژیم صهیونیستی بر پهلوی ها را بازخوانی می کند.
هم چنین سعی شده در این گزارش ها از اسناد بجا مانده از ساواک، دربار شاهنشاهی، نخست وزیری شاهنشاهی و دیگر سازمان های رسمی نظام شاهنشاهی آن زمان استفاده گردد تا کمترین شبهه و اشکالی نسبت به روایات تاریخی مورد اشاره وارد نباشد.
در ادامه در نخستین سلسله از این گزارش ها اسناد و روایات تاریخی مرتبط با گوشه ای از فساد جنسی شاه و دربار را مشاهده می فرمایید:

نمونه هایی از فساد جنسی محمدرضا پهلوی

فساد جنسی بعنوان یک آفت، دامن گیر بسیاری از پادشاهان ایرانی بوده است و این معضل در رژیم پهلوی به اوج خود می رسد زیرا برخلاف پادشاهان قبلی ایران که فساد جنسی شان در حرامسراها محدود می گشت دولتمردان پهلوی علاوه بر فساد شخصی، گسترش فساد را نیز دنبال می کردند.
اسدالله علم در خاطرات خود در جلد ششم کتاب گفتگوی من با شاه، می نویسد که از وظایف در مقام وزیر دربار ایران (به مدت 11 سال) فراهم کردن مقدمات گردش روزانه شاه و به عبارتی بهتر شکار کردن دختران ایرانی و فرنگی برای بهره جویی جنسی شاه از آنان بوده است:

ماجرای دختر سوئدی!

«یکی از لطايف درباره یک فاحشه سوئدی است که چغاله خورده است و قی و ... گرفته و قرار است شاه یک هفته خود را در کیش با او صرف کند، اما از بداقبالی مشکلی برای دختر پیش آمده است که اگر شاه به کیش برود تنها وقت را تلف خواهد کرد! مدتی شاهنشاه راه رفتند و فکر کردند که چه کنیم؟ کس دیگری هم بفرستیم یا اصولا نرویم؟» (ص 48)
دختر انگلیسی مطلوب بود، دختر آلمانی بسیار خوب بود، با دختر ایرانی هم خوش گذشت!
* در شیراز به استراحت گذشت و شاهنشاه هم تنها نبودند (ص 86 و 87). من امشب در اصفهان تنها هستم ولی شاهنشاه تنها نیستند (ص 91). به جای آن که به دفترم بروم، به دیدن یک دختر انگلیسی رفتم که از هر جهت بسیار مطلوب بود (ص 92). بعد یک دختر آلمانی را دیدم که بسیار خوب بود (ص 116). بعد از ظهر هم یک دختر خانم ایرانی دیدم و خوش گذشت (ص 119). بعد از ظهر تمام کار کردم فقط یک ساعتی با یک دختر خانم ایرانی گذراندم (ص 138)

همجنس بازی محمد رضا پهلوی در نیویورک

این موارد صرفا بخش کوچکی از خاطرات علم را در خصوص فسادهای جنسی محمدرضا پهلوی در بر می گیرد. در یکی از اسناد به جا مانده از ساواک در خصوص فساد جنسی شاه در سفرش به نیویورک به همجنس بازی شاه اشاره شده و آمده است:
«در بهمن ماه 1347 مجله امید ایران عكسی از راهروهای زیرزمینی نیویورك كه در آنجا رجال با یكدیگر رابطه جنسی دارند انداخته كه در میان این رجال، عكس شاه نیز می‌باشد.»

دختر آلمانی بسیار خوب بود ،با دختر ایرانی هم خوش گذشت!

رابطه با گیلدا چطور به قتل وی منجر شد؟

داستان رابطه نامشروع شاه و گیلدا و در نهایت قتل وی از رویدادهای تلخ در انحرافات جنسی محمدرضا پهلوی بوده است.
داستان شاه و گیلدا حکایت دختری دبیرستانی است که به خاطر قدرت‌طلبی و جاه‌طلبی پدر طعمه محمدرضا پهلوی می‌شود و یکی از پر حادثه‌ترین داستان‌های هزار و یک شب دربار پهلوی را رقم می‌زند.
شاه گیلدا را به خاطر رنگ موهایش که طلایی رنگ بود، طلا صدا می‌زد و این دختر با نام طلا هم در تاریخ ایران شناخته می‌شود.
در بخشی از اسناد به جامانده از اداره کل اطلاعات و مطبوعات دربار شاهنشاهی در خصوص قتل گیلدا توسط ساواک به امر شاه آمده است:
«آیا شاه پس از ترک معشوقه خود چون وجود او را خطرناک تشخیص داد اقدام به نابودی او نمود؟ آیا این یک هنر جدید ساواک بود؟ ویلای مزبور در محاصره پلیس بود ولی افراد کنجکاو علیرغم هر چیز اطراف خانه را بررسی می کردند. کسانی که جنازه را دیده اند می گویند با لباس شب نبوده بلکه لباس تابستانی به تن داشته است. گیلدا در عین حال هیچگونه نامه ای از خود بجا نگذاشته و اسراش را با خود به گور برده بود.
شاید اگر گیلدا نمی مرد و در ویلای مزبور به زندگی خود ادامه می داد عشق شاه را نیز فراموش می کرد ولی مرگ اسرار آمیز زن جوان کارها را زیر رو کرد. اکنون کلیه جهانیان ادعا می کنند شاه بوسیله ساواک دست خود را به خون آلوده است. گفته می شود بدنبال اعتراض علیا حضرت شهبانو شاه معشوقه خود را رها کرده است. ادعا می شود اقدام گیلدا در مورد خرید لباس هایی نظیر لباس های شهبانو در پاریس فرمان مرگ او را امضاء کرده است. در عین حال بعضی ها عقیده دارند انتقال مرکز ساواک به پاریس با مرگ گیلدا بی ارتباط نیست.
در این بین ادعای یکی از همسایگان گیلدا احتمال آن را که ساواک در مرگ او دست داشته قوت می بخشد. نامبرده ادعا نموده دو هفته قبل دو نفر سیاهپوش که کیفی در دست داشته اند به ویلا آمده و اطراف آنرا بررسی کرده اند. ضمناً نامبرده می گوید دیده است که آن دو نفر از در عقب وارد ویلا شده است. اکنون در کاخ گلستان یک سکوت عمیق حکفرماست. هم شاه و هم علیا حضرت شهبانو در این مورد سکوت اختیار کرده اند.»

دختر آلمانی بسیار خوب بود ،با دختر ایرانی هم خوش گذشت!

نمونه هایی از فساد جنسی اشرف پهلوی

اسدالله علم در کتاب خاطرات خود در خصوص اشرف پهلوی می نویسد: «تیمسار "م" در جلسه ای با وزیر دارایی، مخارج مداواهای خاص افسران ارتش اعزامی به خارج را در مقایسه با هزینه های فسق و فجور اشرف، مثل قطره ای در برابر اقیانوس می داند.»

تصاویر رابطه اشرف با یک فرانسوی چگونه منجر به دریافت اخاذی وی از اشرف شد؟

از اسناد خیلی محرمانه به جا مانده از ساواک در خصوص یکی از روابط نامشروع اشرف در خارج از کشور چنین آمده است: «والا حضرت شاهدخت اشرف پهلوی در فرانسه دوست پسری داشته که هنگام معاشرت های جنسی با والا حضرت عکس هایی از ایشان تهیه و چون این شخص از عناصر خرابکار بوده و تعدادی اسلاید تهیه و ضمن ارسال آن به دربار شاهنشاهی مقادیر زیادی پول از شاهنشاه آریا مهر اخاذی نموده است.»

دختر آلمانی بسیار خوب بود ،با دختر ایرانی هم خوش گذشت!

وقتی پالانچیان زیر بار درخواست اشرف نمی رود و اشرف هواپیمایش را منفجر می کند!
در یکی دیگر از اسناد به جا مانده از ساواک، در خصوص مرگ مهندس لئون پالانچيان در اثر سقوط هواپیما و نقش اشرف در این مرگ، واقعیت بسیار تلخی افشا می شود:
«خانم سيما صارمي در مجلسي كه با حضور دوستان خود در هفته گذشته در منزل خود تشكيل داده كاملاً خصوصي اظهار داشته كه مرگ عبدالمجيد بختيار نماينده مجلس و مهندس پالانچيان بر اثر سقوط هواپيما در دريا به دستور والاحضرت اشرف صورت گرفته است، چون والاحضرت اشرف به مهندس پالانچيان علاقه داشته ولي مهندس پالانچيان حاضر نبوده كه خواسته‌هاي نامبرده را قبول كند بنابراين مقداري مواد منفجره زير صندلي‌هاي هواپيماي شخصي وي مي‌گذارند و آنها سقوط مي‌كنند. اين موضوع وقتي اجساد آنها را يافتند معلوم مي‌شود كه از كمر به پايين سوخته‌اند، سيما صارمي اضافه مي‌كند كه اين سقوط در آمريكا مانند توپ صدا كرده است و همه مي‌دانند كه پاي والاحضرت اشرف در ميان است.»

دختر آلمانی بسیار خوب بود ،با دختر ایرانی هم خوش گذشت!

تلاش حمید رضا و محمود رضا پهلوی برای عقب نماندن از قافله فساد پهلوی!

همچنین در سند دیگری به جا مانده از ساواک در خصوص ارتباطات نامشروع حمیدرضا و محمود رضا پهلوی با زنان رقاصه و بدنام چنین آمده است: «حجازی مدیر كافه دانسینگ شكوفه نود به یكی از دوستان خود اظهار داشته مشارالیه مجبور است غالبا یك یا چند نفر از رقاصه های خارجی را كه به ایران می آورد در اختیار تیمسار سپهبد علوی مقدم و سرهنگ ملك اسماعیلی رییس اداره اماكن شهربانی بگذارد و بعضی اوقات نیز به دستور سرهنگ ملك اسماعیلی بعضی از رقاصه ها را به دربار برده و به شاهپور ها معرفی می نماید و بیش از همه شاهپور محمود رضا و حمید رضا در این كارها افراط و با زنهای كاباره ها معاشرت می نمایند.»

دختر آلمانی بسیار خوب بود ،با دختر ایرانی هم خوش گذشت!

اخاذی 6 میلیون دلاری برای عدم بازنشر خاطرات زناشویی شاه و همسرش در سال 37

فساد و انحرافات فکری در این خاندان به حدی بوده که گاهاً به اخاذی از همدیگر نیز منجر می شد.
در یکی از اسناد ساواک در خصوص باجگیری 6 میلیون دلاری ثریا همسر مطلقه شاه از وی چنین آمده است:
«کی نژاد نماینده سابق مجلس اظهار داشته تیمسار سپهبد زاهدی هنگام توقف در ایران گفته ... شرکت ایتالیایی نفت مبلغ 6 میلیون دلار بحساب والا حضرت ثریا تحویل بانک های ایتالیا داده بوده است تا به تدریج بحساب مقام شامخ سلطنت ریخته شود ولی والا حضرت ثریا بعد از انجام عمل متارکه حاضر نشده اند پول هایی که متعلق به مقام شامخ سلطنت بوده و به حساب معظم له در بانک به امانت بوده بازگشت داده شود و موقعی که والا حضرت اشرف پهلوی از ایشان درخواست می کنند 6 میلیون دلار را بحساب اعلیحضرت همایون شاهنشاه برگرداند تلفونا با دربار تماس گرفته و می گویند هالیوود از مشارالیه درخواست کرده است خاطرات زندگی زناشوئی خود را در مقابل 15 میلیون دلار در اختیار آنها قرار داد و اگر قرار شود 6 میلیون دلار مسترد گردد شاهنشاه اجازه فرمایند ایشان هم به درخواست هالیوود جواب مثبت بدهند و در نتیجه از مطالبه 6 میلیون دلار خودداری می گردد.»

دختر آلمانی بسیار خوب بود ،با دختر ایرانی هم خوش گذشت!

وقتی همسر هویدا آقای نخست وزیر را در حال لواط با یک پسربچه می بیند!

در یکی از اسناد خیلی محرمانه به جا مانده از ساواک علت جدایی همسر هویدا از وی را لواط هویدا با یک پسر بچه اعلام می کند.
در این سند آمده است: «در هفته گذشته حاج کریم سعیدی عضو فراکسیون پارلمانی حزب مردم در یک صحبت خصوصی درباره علت جدائی آقای نخست وزیر و همسرش اطهار داشت در مسافرتی که نخست وزیر باتفاق همسرش به شاهرود رفته بود در آنجا با زن با نفوذی بنام لقاء الدوله که فامیل هویدا نیز هست ملاقات و به انجام امور سلطنتی می پردازد.
پس از ورود و اتمام تشریفات دولتی هویدا به خانم لیلا می گوید تو در منزل لقاء الدوله بمان چون من باید با مقامات محلی ملاقات کنم و شام را نزد آنها باشم موقع خوابیدن نزد شما خواهم آمد. پاسی از شب گذشته از آمدن آقای هویدا خبری نمی شود و خانم هویدا به بهانه گردش در شهر از خانه لقاء الدوله خارج و به خانه فرماندار شاهرود می رود. چون مامورین گارد او را می شناخته اند طبعاً مانع نمی شوند و خانم هویدا سر زده وارد اطاقی که نخست وزیر در آنجا استراحت می کرده است می شود ولی با کمال تعجب مشاهده می کند که هویدا با یک پسر بچه که از قرار معلوم بوسیله فرماندار برای او آورده شده مشغول لواط می باشد. مشاهده این منظره باعث ناراحتی شدیدی برای خانم هویدا می شود و بلافاصله منزل را ترک و در تهران از هویدا تقاصای طلاق می کند.»

دختر آلمانی بسیار خوب بود ،با دختر ایرانی هم خوش گذشت!

منبع مقاله : 
رجانیوز

 



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیدم

نحوه تنظیم چیلر در یک دمای دلخواه :

 ۱-کلید بالا و ست (set)را به صورت همزمان فشار میدهیم نگه می داریم تا عدد صفر نمایش داده شود

 ۲ـ جهت بالا را لمس می کنیم تا عدد صفر به هشت برسد

 ۳ـکلید set را یک بار فشار میدهیم تا F0 نمایش داده شود

۴ـ کلید بالا را فشار میدهیم تا F3 نمایش داده شود

 ۵ـ کلید set را می فشاریم حال عدد یک در نمایشگر ظاهر می شود

 ۶ -کلید پایین فشار میدهیم تا صفر نمایش داده شود

 ۷ـحال کلید RST را می فشاریم تا تنظیمات ذخیره شود

 حال چیلر در حالت دمای ثابت تنظیم شده است:

۸ـ برای اینکه دمای مورد نظر خود را وارد کنیم کلید بالا و ست را با هم نگه می داریم تا صفر نمایش داده شود

 ۹ـ کلید بالا را فشار میدهیم تا عدد ۸ نمایش داده شود

 ۱۰ـ حال کلید set  را فشار میدهیم
۱۱- دمایی که می‌خواهیم چیلر در آن دما کار کند را با جهت بالا و پایین تنظیم می‌کنیم

 ۱۲ـ دما را انتخاب می‌کنیم و در نهایت کلیدی RST فشار میدهیم اکنون اگر دمای چیلر از دمای مورد نظر ما بیشتر شود چیلر شروع به کار می کند و آب را خنک می کند.

تنظیم چیلر

تنظیم چیلر

برای اطلاع از قیمت چیلر cw 5000 و چیلر cw 5200 دستگاه برش لیزر با ما گروه صنعتی بیمر تماس بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیدم
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد